עקרונות האימון הפונקציונלי

אימוני התנגדות אינטנסיביים:

הכוונה אינה רק להרמת משקלים כבדים, אלא בעיקר לשימוש בתרגילי משקל גוף ותרגילי כוח מתפרץ. תרגילים אלו גורמים לגוף לשרוף הרבה יותר קלוריות בזמן מנוחה כשמגבירים את קצב חילוף החומרים של הגוף.

אימונים אינטרוולים:

מחקרים מוכיחים, חד משמעית, כי אימונים אינטרוולים יעילים יותר בשריפת שומנים. הם תורמים לאיבוד אחוזי שומן בצורה הרבה יותר יעילה.

סוג האימון: כפיפה, פשיטה, כפיפה צדית, סיבובי אגן, רוטציות עמוד שדרה, הן בעבודה דינמית והן בעבודה סטטית, המייצבת את הגב בעת ביצוע התרגיל כנגד גומיות, פיטבול, משקל גוף וכדומה. תנועות אלו מחזקות באופן ישיר או עקיף את חגורת הבטן, השרירים הפנימיים והחיצוניים, הכוללים גם את שרירי עמוד השדרה, המניעים ומייצבים את החוליות.

Total body workouts:

שלושה אימונים שבועיים לכל הגוף, העובדים על השרירים בגוף- בשילוב רצועות, חבלים, משקולות וכדורים. סוג האימון: כפיפות גוף דחיפה, מכרעיים, משיכה, רוטציות ובטן.

eimonim2

הנאה וגיוון:

  • האימון הפונקציונלי מאמן תנועות ולא שריר בודד.
  • בכל תנועה מעורבים שרירים רבים ומערכות תנועה משולבות ובנוסף, ביצוע תנועות מורכבות, מה שדורש הפעלת שרירים מייצבים רבים, אשר מהווים חלק אינטגרלי ומהותי באימון.
  • האימון הפונקציונלי כולל כמות עצומה של תרגילים, החל משילוב בין חלקי גוף דרך שילוב עבודת שיווי משקל.
  • גיוון התרגילים והתנועות החדשות למתאמן, מעשירים את האימון ומעניקים לו גוון חדש.

אימון פונקציונלי למנותחים
בריאטריים ומנותחי עיצוב הגוף

רוצים לשפר את תוצאות הניתוח הבריאטרי וניתוח עיצוב הגוף? בצעו פעילות אימונים סדירה. המאמן אלון פרידמן מסביר מהי שיטת האימון הפונקציונלי ואיך היא תעזור לכם בעיצוב הגוף ופיתוח דרך חיים בריאה. ניתוח בריאטרי וניתוח עיצוב הגוף לבדם לא ישיגו את התוצאות הרצויות, אם לא תקפידו על אורח חיים בריא. לאחר הניתוח, מומלץ להתחיל לבצע פעילות גופנית סדירה. כדי לשמר ולהגיע לתוצאות יותר טובות, שגרת חיים מבוססת אימוני ספורט יעזרו בעיצוב הגוף ובשמירה על ירידת משקל, בהתאם לתכנית עבודה מסודרת או שמירה על משקל קיים ואף חיטוב הגוף.

eimonim

כיצד ניתן להגיע לתוצאות טובות?

כדי לשפר את התוצאות, יש לבצע אימונים המבוססים על תרגול השרירים, המעודדים קצב חילוף חומרים מוגבר ומסייעים לשמור על משקל יציב וחיטוב הגוף. תרגילי ספורט ממוקדים, לאחר ניתוחים מסוג זה, יעזרו להגביר את זרימת הדם ולסייע בתהליך הריפוי וחיטוב הגוף.

מהו האימון הפונקציונלי?

אימון פונקציונלי שם דגש על מיזוג של רוב מערכות הגוף, העוסקות בתנועה, ומטרתו להביא את המתאמן למיצוי פוטנציאל תנועתי רחב, לשפר בו זמנית את כל מרכיבי הכושר הגופני, לגוון את האימון ולהפיק תועלת רבה יותר בזמן קצוב.

שיטת האימון המסורתית היא שיטה שכולנו מכירים, כלומר אימון בחדר כושר עם מכשירים, שנועדו לשפר תנועה תחת התנגדות, לקבוצת השרירים עליה אנו רוצים לעבוד. באימון פונקציונלי הגוף עובד כמכלול ולא על שריר בודד, לכן יש צורך להתאמן במישורי תנועה שונים ולהפעיל מספר גדול של שרירים. כתוצאה מההוצאה הקלורית הגבוהה ותרומתו הגבוהה לשינוי הרכב הגוף על ידי הפרשת הורמוני גדילה ואדרנלין, התוצאות נראות בשטח מהר מאוד.

יש לכם שאלה? צרו קשר

שם פרטי

דוא"ל

מה תרצו לשאול

יש לכם שאלה? צרו קשר

שם פרטי

דוא"ל

מה תרצו לשאול