ניתוחים לעיצוב הגוף

הרמת פלג גוף תחתון (Body Lift)

מתיחת פלג גוף תחתון נעשית לגברים ונשים אשר מעוניינים להיפטר מעודפי עור מדולדלים שנמצאים בשיפולי הבטן, בצידי האגן, בירך הצידית ובישבן. ניתוח זה מהווה טיפול משלים לירידה במשקל ואינו מחליף אותו ומתאים בעיקר לאחר ירידה דרסטית במשקל ולידות, ומסיבות של גנטיקה וגיל.
ניתוח הרמת פלג גוף תחתון מעניק מענה איכותי במצבים של עודף עור בבטן, בצידי האגן, בירך הצידית או בעכוז, ומאפשר למעשה חיטוב היקפי בשלושה מימדים. בזכות מתיחת העור, ניתן לשלב בניתוח זה שאיבת שומן היקפית גדולה ומעצבת, הכוללת את הירך הצידית, הבטן, והגב. יש לציין כי טיפול ניתוחי זה מעצב בצורה מקסימלית את הירך הצידית , על ידי שאיבת שומן ומתיחת העור ומשפר, ואף מעלים, צלוליט בירך העליונה.

ניתוח בודי ליפט (body lift)

ניתוח בודי ליפט הנו פתרון אולטימטיבי עבור אלו הסובלים מעודפי עור היקפים כמו לאחר ירידה במשקל ולידות. בנוסף ייהנו ממנו גם מטופלים שעברו שאיבת שומן בירך הצידית אשר הותירה בירך אי רגולריות בעור, סמני צלוליט ורפיון, ועד כה לא זכו למענה ניתוחי יעיל. הניתוח יכול לכלול את הבטן, הירך הצידית והעכוז או חלק משילובים אלו, ומותנה במבנה גוף המטופל ושאיפותיו. צלקות הניתוח, לרוב, נמוכות וניתנות להסתרה תחת הלבשה תחתונה. ההחלמה מניתוח זה דומה לניתוח מתיחת בטן סטנדרטית.
הניתוח מתבצע בהרדמה כללית ואורכו תלוי במורכבות הניתוח ומימדי המטופל, אם כי במרבית המקרים נמשך בין 3 ל-4 שעות. הרמת הישבן הנו השלב הראשון בניתוח, והוא מבוצע כאשר המטופל שוכב על בטנו וניתמך ע"י ציוד מיוחד.
לרוב מתבצעות שאיבות שומן עדינות במהלך ניתוח זה כדי לעצב את קימורי הגוף ולהדגישם. לעתים, מבוצעת הצמדת שרירי הבטן באמצעות תפירה, כדי ליצור בטן שטוחה, הטבור מעוצב בצורה צעירה ואסתטית ואזור הערווה מורם. תפרי הניתוח הנם תפרים נמסים, עדינים מאוד ונמצאים בתוך העור, כך שאין צורך להסירם. במהלך הניתוח, כל האזורים המנותחים מורדמים בחומר הרדמה מיוחד אשר מחזיק כיום-יומיים באזור ומונע כאב עתידי. לעתים מושארים נקזים בניתוחים מסוג זה, המיועדים לסלק הפרשות ודימומים. לרוב תוך מספר ימים הם מוסרים, ללא כאב. בתום הניתוח מולבש המטופל בבגד אלסטי המיועד למנוע נפיחות ולתמוך באזור הניתוח בתקופת ההחלמה.

הרמת עכוז פשוטה

כוללת הסרת עור בחלקו העליון של העכוז, לצורך הרמת העכוז הצנוח בשילוב מתיחת הירך הצידית.

 

בסיום הסרת עודפי העור האחוריים, השאיבה, המתיחה והתפירה העדינה, הצוות המסייע הופך את המטופל על גבו, להשלמת מתיחת הבטן.

הרמת פלג גוף תחתון (Body Lift)- לפני ואחרי

הרמת פלג גוף תחתון (Body Lift) ​- שאלות נפוצות

מיד בתום הניתוח מועבר המטופל למחלקת ההתאוששות, עד להתעוררות הדרגתית ותחת השגחה צמודה, ולאחר מכן להמשך מנוחה בחדרו. מידת הכאב הנה נמוכה, ולרוב בעת מנוחה, לא חשים כלל באי נוחות או כאב. באמצעות אלחוש, או מניעת כאב קפדנית, ניתן לנייד את המטופלים מוקדם. משך ההחלמה תלוי בהיקף הניתוח, מספר האזורים שטופלו ומורכבות הניתוח. בשבוע הראשון לניתוח מתבקש המטופל להלך כאשר הנו כפוף קלות בלבד, על מנת להפחית את המתח מקו התפרים.

בימים הראשונים צפויה אי נוחות מסוימת, בעיקר בתנועה, עליה ניתן להתגבר באמצעות שימוש בנוגדי כאב. ניתן להתקלח כעבור מספר ימים, לאחר הסרת הבגד האלסטי. חזרה לנהיגה הנה כעבור כשבוע מיום הניתוח, וחזרה לעבודה משרדית כעבור כשבועיים. לפעילות גופנית מאומצת החזרה הדרגתית, החל מחודש לאחר הניתוח. במקרים בהם הושארו נקזים בניתוח, המטופל יגיע לקליניקה להסירם תוך מספר ימים.

ניתוחים פלסטיים ככלל, וניתוחים לעיצוב הגוף בפרט, הנם בטוחים בזכות השתכללות שיטות הניתוח וההרדמה, והשימוש בחומרים ושיטות מתקדמים. על מנת לבצע את הניתוח בבטיחות המרבית, על המטופל לדווח במדויק על הסטוריה רפואית אישית ומשפחתית, שימוש בתרופות, ויטמינים ותוספי מזון, וכן על מחלות כרוניות כדוגמת נטייה ליתר לחץ דם, שיש צורך לאזן לפני הניתוח.

מידע נוסף שעשוי לעניין אותך:

מתיחת פלג גוף עליון

דילוג לתוכן