עיצוב הגוף

הגוף שלנו נתון לשינויים רבים במהלך החיים. עלייה וירידה במשקל, הריונות, לידות והנקות, נטייה גנטית, ועוד – כל אלו עלולים לגרום למצבים של עודפי עור במקומות שונים בגוף. כאשר הגוף שלנו חווה שינויים אלו במהלך החיים, העור שהיה מתוח מתחיל להתרופף. האלסטיות שלו נפגעת, והוא לא מצליח להתכווץ חזרה באופן טבעי ולהתאים את עצמו למבנה הגוף החדש. כך נוצרים מצבים של רפיון והידלדלות העור. הסרת עודפי עור בניתוח היא הליך כירורגי המתבצע על ידי רופא מומחה לכירורגיה פלסטית. הרופא מסיר מהאזורים הנבחרים והרצויים בגוף את עודפי העור ומהדק את העור מחדש באופן שיעניק לו מראה רענן, מתוח ואסתטי.

במאמר זה נדבר על הסרת עודפי עור בניתוח. כיצד ההליך מתבצע, איך עודפי העור בגוף נוצרים ולמי הליך של הסרת עודפי עור בניתוח מתאים.

מהו הסרת עודפי עור בניתוח וכיצד ההליך מתבצע?

ההליך האידאלי לעודפי העור שנוצרו עם הזמן הוא הסרת עודפי עור בניתוח פלסטי. הניתוח מתמקד באזורים בגוף בהם קיימת כמות גבוהה של עור עודף, הנוצר עקב סיבות שונות. הניתוח מסיר את עודפי העור, מהדק ומעצב את העור ומבנה הגוף מחדש. מתקבלת תוצאה של עור מתוח וצעיר עם גוף חטוב ומראה אסתטי, ללא כל עודפי העור שהפריעו בעבר.

הסרת עודפי עור בניתוח הינו הליך בטוח ופופולרי במיוחד. הוא מוביל לשיפור משמעותי באיכות החיים, דימוי הגוף והביטחון העצמי. הניתוח פותר את הבעיות האסתטיות והפונקציונליות בהליך אחד, בנוסף לשינוי רגשי. לאחר הניתוח והשגת התוצאה הרצויה, שימור של הירידה במשקל הופך קל יותר לשמירה והתמדה. הגוף מרגיש ונראה חטוב, צעיר ואסתטי.

כיצד נוצרים עודפי עור במקומות שונים בגוף?

עודפי עור יכולים להיווצר באזורים שונים בגוף.  הם מופיעים בעקבות גורמים חיצוניים כמו עלייה וירידה קיצונית ולא מאוזנת במשקל, לידות והנקות, גנטיקה, חשיפה לשמש, אורח חיים, הרגלי טיפוח, ועוד. עודפי עור לרוב נוצרים באזורים כמו הירכיים, הבטן והגב, הידיים, המותניים, הזרועות והצוואר. כמו כן, ייתכן גם שינוי במבנה החזה, בקרב נשים וגברים כאחד, בייחוד כאשר מדובר בעודפי עור שנוצרו עקב ירידה במשקל – לא תמיד העור מצליח להתכווץ ולהתהדק חזרה. התוצאה המתקבלת היא עור עודף בעל מראה נפול.

תחום הרפואה האסתטית והכירורגיה הפלסטית המתקדם מציע פתרון יעיל במיוחד למצבים של עודפי עור – הסרת עודפי עור בניתוח פלסטי. הניתוח מקנה מראה צעיר, מחוטב ואסתטי של עור הדוק ומתוח המחבק את צורת הגוף באופן המחמיא ביותר.

למי נמליץ על הסרת עודפי עור בניתוח?

עודפי עור קלים עשויים להיווצר עם הגיל בקרב כל בני האדם, אך עודפי עור משמעותיים נוצרים בעקבות ירידה דרסטית במשקל בגיל בוגר, או בעקבות הריונות מרובים בקרב נשים. כאשר העור נמתח ונדרש להתכווץ חזרה פעמים רבות הוא נותר מדולדל ומתקבל מראה לא אסתטי. הסרת עודפי עור בניתוח מטפלת בבעיה באופן נקודתי ומתמקדת באזורים הרצויים. העור העודף מוסר ומתקבלת תוצאה טבעית ומרשימה. כמעט כל מטופל או מטופלת מעל גיל 18, שסיימו את תהליך ההתפתחות הטבעית של העור, מתאימים לעבור הסרת עודפי עור בניתוח. עודפי עור הם בעיה אשר מטרידה אנשים רבים והניתוח יכול להוות את הפתרון האידאלי.