הידוק העור עם באלאנסר

במהלך השנים העור שלנו באופן טבעי מאבד אלסטיות, ברק ורעננות. ישנם טיפולים רבים להידוק העור, כאשר רבים משלבים התערבות ניתוחית והזרקות. יש אנשים הנמנעים מטיפולים אלה משום שהם חוששים. חשוב לדעת שישנו טיפול אינו פולשני, אלא נעים וחדשני שנקרא הידוק העור עם באלאנסר (ballancer). הטיפול הוכיח את עצמו כמוצלח ויעיל בעולם, וכיום ניתן לבצע אותו במרפאה של ד"ר טלי פרידמן. במאמר זה תוכלו להבין לעומק מהו הטיפול להידוק העור עם באלאנסר.

למה צריך הידוק עור?

שינויים במראה החיצוני שלנו ככלל ובנראות העור שלנו בפרט מתרחשים באופן טבעי מהשפעות הגיל, אך לעתים מזורזים על ידי תזונה לקויה, חוסר פעילות גופנית ועומס. לעתים עור רפוי, בצקות, נפיחויות ועור גלי ומחוספס באיזור הבטן הירכיים והישבן (צלוליט) יכולים להעיד על בעיות רפואיות, ומעבר לכך ההופעה שלהם גורמת במקרים רבים לירידה משמעותית בביטחון העצמי, ובאיכות החיים.  

הידוק העור עם באלאנסר מסייע למטופלים לשפר את מצבם בהיבט הבריאותי ובהיבט הריגשי יחדיו.  

מהו Ballancer?

מכשיר הבאלאנסר (ballancer) מורכב מחליפה ייחודית אשר מכילה 24 תאים מתנפחים. את החליפה מלבישים על הגוף ובמהלך הטיפול התאים מתנפחים ומתכווצים בהתאמה. התאים מבצעים עיסוי לימפטי עמוק המספק תחושות נעימות כמו בעיסוי. הטיפול מקנה השפעות בריאותיות ואסתטיות מרחיקות לכת.

בזכות הטכנולוגיה הרפואית המתקדמת שמבוסס עליה הבאלאנסר, הטיפול מעורר את מערכת הלימפה. מערכת זו אחראית על סילוק חומרים לא רצויים מהגוף, ובפרט שומנים מיותרים, נוזלים כלואים ורעלים המשפיעים במידה רבה על נראות והידוק העור.

הטיפול נמשך כ50 דקות, במהלכו העיסויים מגבירים את הסירקולציה של מערכת הדם, ומסייעים בסחיטה של הנוזלים העודפים, הפסולת המטבולית והשומנים.

היתרונות של הידוק העור עם באלאנסר

טיפול נעים ולא פולשני – מטופלים מדווחים על חוויות נעימות של עיסוי במהלך הטיפול. העיסוי משפר את מצב הרוח ובמהלכו ניתן להירגע ולהתנתק מהעומס ומהשגרה. מיד בסיום הטיפול ניתן לחזור לשגרה ללא שום מגבלות.

טיפול בטוח – הידוק העור עם באלאנסר הוא טיפול שבוצע במשך שנים בחו"ל ומאושר על ידי כל התקנים הרפואיים הנדרשים. אין צורך בהכנה מקדימה והטיפול אינו פולשני כלל. הטכנולוגיה של הבאלאנסר מכילה מערכת של מנגנוני בקרה ו-ויסות. למעשה כל אדם מגיל 18 ומעלה יכול לבצע את הטיפול למעט חולי אפילפסיה, אנשים עם סכרת לא מאוזנת, בעלי מצב בריאותי לא מאוזן, בעלי שתלים מתכתיים, נשים בהריון ונשים מניקות.

במקביל להידוק העור, שלל השפעות בריאותיות חיוביות – בניגוד לטיפולים אסתטיים אחרים שבהם ישנו טיפול נקודתי ומצומצם, בהידוק העור עם באלאנסר ישנה השפעה חיובית על כל הגוף. הטיפול משפר את זרימת הדם, מסייע בריפוי פציעות ספורט, מפיג כאב בשרירים, מסלק רעלים מהגוף, מפחית בצקות. ישנן בעיות בריאותיות נוספות הנגרמות מתפקוד לא תקין של מערכת הלימפה כמו עייפות, עצירות, עור יבש ומשקל עודף. האצת הפעילות של מערכת הלימפה על ידי הבאלאנסר מסייעת להפחית את כל התופעות הללו.

עור מדולדל, גלי ורופס הוא אינו רק בעיה בריאותית אלא רגשית. כאשר הגוף שלנו משתנה כך גם במק

מידע נוסף שעשוי לעניין אותך: