באלאנסר ballancer מיצוק הגוף

בעזרת המכשיר המהפכני באלאנסר (Ballancer) ישנו טיפול יעיל וחדשני לתופעה העיקשת שקיימת אצל למעלה מ80% מהנשים ומופיעה גם אצל גברים – הצלוליט. העור הגלי והמחוספס שמופיע בעיקר באזור הירכיים, הישבן והבטן מהווה מטרד לרבים. במרבית המקרים פעילות גופנית או שינויי תזונה אינם פותרים את הבעיה, לכן חשוב להכיר את הטיפול בצלוליט עם באלאנסר המבוצע במרפאה של ד"ר טלי פרידמן. במאמר הזה תקבלו מידע חשוב על התופעה צלוליט ועל טיפול בצלוליט עם באלאנסר.

צלוליט או צלוליטיס?

התופעה האסתטית שאנו מדברים עליה היא צלוליט. בשיח יומיומי רבים טועים לקרוא לתופעה זו "צלוליטיס" שזהו שם לדלקת אקוטית שנגרמת ע"י מזהמים ומחייבת טיפול רפואי.

מהו צלוליט?

הצלוליט למעשה הוא הצטברות של תאי שומן ברקמות מתחת לעור, הצטברות זו מייצרת מראה גלי, נקבובי או מחוספס ברמות שונות.

ההצטברות של תאי השומן מתרחשת משום שזרימת הדם לרקמות התת-עוריות אינה יעילה ביחס לזרימת הדם בשאר חלקי הגוף, ולכן הגוף מתקשה לפרק את השומנים באזורים אלה. תאי השומן המצטברים גורמים לנפיחות. 

תופעת הצלוליט שכיחה יותר בקרב נשים אך מופיעה גם אצל גברים. האזור שבו הצלוליט נפוץ ביותר הוא בירכיים, אך ניתן לזהות את התופעה גם בישבן, בבטן ובמותניים.

חשוב לציין שהצלוליט אינו נחשב לבעיה רפואית, התופעה מוגדרת כנורמטיבית ואין חובה לטפל בה. מטופלים בוחרים לטפל בצלוליט משום שהוא נתפס כפגם אסתטי. כמובן שבעיות בריאותיות חשובות יותר לטיפול מאסתטיות אך גם פגמים אסתטיים עלולים להשפיע באופן שלילי על הביטחון העצמי, ואיכות החיים.

איך מטפלים בצלוליט? באלאנסר.

באלאנסר (Ballancer) הוא מכשיר מהפכני הנוקט בגישה ייחודית לירידה במשקל ופיסול הגוף. הבאלאנסר מפעיל את התהליכים הטבעיים של הגוף שאחראיים על השלת משקל ועודפי נוזלים בטיפול יעיל ומהנה. הטיפול מסייע לגוף לתפקד כפי שהוא צריך, להגביר את זרימת הדם ולהותיר את העור במראה מוצק, חטוב ורענן.

הבאלאנסר מורכב מחליפה מיוחדת בעלת תאים מתנפחים המתלבשת על הגוף, החליפה מבצעת במהלך הטיפול עיסוי לימפטי עמוק. הבאלאנסר מתפקד כממריץ חיצוני של מערכת הלימפה שאחראית על סילוק רעלים, נוזלים מיותרים ושומנים עודפים. למעשה כאשר מערכת הלימפה פועלת בצורה מיטבית, אותם שומנים המייצרים את הצלוליט מתפרקים ובכך התופעה נמנעת.

הטיפול עם באלאנסר אורך כ50 דקות, הוא אינו פולשני ואף נעים ומרגיע כמו עיסוי.

מה התוצאות לאחר טיפול בצלוליט עם באלאנסר?

הפחתה משמעותית בצלוליט – השומנים והנוזלים שנספגים במהלך הטיפול מורידים את העומס ברקמות מתחת לעור וכך הצלוליט פוחת. על מנת להגיע לתוצאה המיטבית מומלץ לקבוע סדרה של 10 טיפולים בתדירות של פעמיים בשבוע.

הרגשה טובה – מטופלים מדווחים שבמהלך הטיפול ואחריו ישנה תחושה כללית רעננה ושהם חשים רוגע שנמשך זמן רב לאחר הטיפול.

שיפור פעילות גופנית – הבאלאנסר מסייע בהפחתת כאבי שרירים, שחרור השרירים במצב של עייפות והתאוששות מהירה יותר מפציעות ספורט.

ניקוז לימפטי עמוק – על ידי טכניקת העיסוי הייחודית, הבאלאנסר מאיץ את מערכת הלימפה שמספקת שלל יתרונות בריאותיים. מערכת לימפה נקייה מסייעת בסילוק רעלנים מהגוף, עיכול קל יותר, מפחיתה עייפות, נפיחות ומשקל עודף.

הבאלאנסר הוא טיפול יעיל ומוכח לבעיה העיקשת הצלוליט. אך טיפול בצלוליט הוא רק חלק מיתרונותיו של הטיפול החדשני. הבאלאנסר מסייע בניקוי הגוף, שיפור הבריאות, שיפור הביטחון העצמי והקניית תחושה כללית טובה. פיזית ורגשית כאחד. אם אתם מעוניינים בשיפור איכות חייכם, ואתם רוצים לזכות ביתרונות הרבים שיש לבאלאנסר להציע, הטיפול הזה בשבילכם. ניתן לבצע את הטיפול במרפאה של ד"ר טלי פרידמן.

אולי יעניין אותך גם: