ניתוחים פלסטיים לגיל השלישי

מספר האנשים בני הגיל השלישי אשר עוברים ניתוחים לעיצוב הגוף, זינק בשנים האחרונות. מה שהיה פעם מנת חלקם של אנשים צעירים יותר, הפך רווח גם בקרב בני גילאים מבוגרים יותר. עיקר הניתוחים אליהם פונים בני הגיל השלישי הם ניתוחים אסתטיים שיסייעו להחזיר משהו מהמראה הצעיר מהעבר. נעמוד כעת על מספר סוגיות בעניין זה אשר ידיעתן חשובה מאוד לפני פנייה לניתוח עיצובי שכזה.

בני הגיל השלישי חווים תופעות ובעיות שונות כתוצאה מגילם המתקדם. הבשורה הטובה היא כי בין אם מדובר בבעיות גופניות כמו בריחת שתן המחייבת להסתייע עם מוצרי ספיגה למבוגרים כדי להימנע ממבוכות חברתיות, ובין אם מדובר בהזדקנות העור המעלה צורך בטיפולי אנטי אייג'ינג – יש כיום פתרונות מעולים כמעט לכל בעיה. אחד הפתרונות הוא ניתוח עיצוב הגוף, שאנשים רבים ב גיל השלישי פונים אליו.

היזהרו מפנים קפואות

כאשר עסקינן בבני הגיל השלישי, יש לקחת בחשבון כי כוחות הטבע פועלים על הגוף מזה שנים רבות, מה שכמובן משפיע על הנראות שלו. כתוצאה מכך, ישנם רבים אשר פונים לביצוע ניתוח עיצוב הגוף ומבקשים לבצע פעולה בהיקף נרחב. יש לקחת בחשבון כי פעולה מעין זו עשויה להוביל לפגיעה באלסטיות של הפנים ומכאן למעין "פנים קפואות". מוסכם כי מצב זה אינו מצב רצוי. לכן, כשאתם פונים לניתוח עיצובי בגיל מבוגר היזהרו מפעולה אגרסיבית מידי, במיוחד כאשר מדובר בחומרים קבועים ולא כאלו שהשפעתם חולפת עם הזמן.

סוגי הניתוחים

בגיל השלישי ישנם ניתוחים בעלי פופולריות גדולה יותר לעומת אחרים. לדוגמא, הניתוח הפופולרי ביותר בקרב בני הגיל השלישי הוא הרמת/מתיחת פנים. כאמור, העובדה שאנו חלק ממערכת הטבע נותנת את אותותיה על עור הפנים שלנו, שלאחר שנים של חשיפה לשמש ושימוש בתכשירים אינו דומה לעור שהיה לנו בגילים צעירים יותר. מתיחת הפנים נועדה לתקן את צניחת עור הפנים כלפי מטה, תוך הסרת עודפי עור ותיקון השרירים שנפגמו במהלך השנים. כמו כן במהלך הניתוח מתבצעת הסרה של עודפי שומן מהפנים. ניתוח פלסטי שכיח אחר הוא ניתוח מינורי יותר של הרמת עפעפיים. ניתוח זה נועד למתוח לשוות מראה צעיר יותר הן לעפעפיים התחתונות והן לעפעפיים העליונות.

אין צורך לחשוש

נכון, אמנם ניתוחים פלסטיים הם בגדר הליך רפואי שאינו הכרחי לטובת שמירה על החיים. עם זאת כיום כבר מובן כי איכות החיים ושביעות הרצון מהמראה החיצוני הם מרכיבים משמעותי גם בתוחלת החיים. בשונה מבעבר, החומרים בהם משתמשים כיום לניתוחים מעין אלו בטוחים מאוד לשימוש, וכל עוד השימוש בהם נעשה במשורה ועל ידי המנתח המוכשר לכך, אין כל סיבה לחשוש מנזקים כלשהם. בתום הניתוח תוכלו לצאת עם מראה חדש שישפר את הביטחון שלכם במראה שלכם ויוסיף לתחושת החיוניות שלכם.