עיצוב הגוף

לישבן יש תפקיד פרקטי חשוב מאוד עבור בני האדם: הוא זה שמאפשר לנו לשבת בנוחות מרבית כשהגב עצמו זקוף. במקביל עבור נשים רבות (וגם לא מעט גברים) יש לישבן תפקיד אסתטי, ובפרט נפוצה השאיפה להקנות לחלק זה בגופנו נוכחות מרשימה. לאורך ההיסטוריה ניתן לזהות שינויים משמעותיים ביחס לשאלה מהו ישבן "אידיאלי" – כיום המראה הנחשק הוא של ישבן זקוף וחטוב וכדי להגיע אליו ניתן לעבור ניתוח הרמת ישבן, כולל כחלק ממתיחת הבטן.

למה כדאי לשלב הרמת ישבן עם מתיחת בטן?

מתיחת בטן היקפית היא ניתוח שנועד לשנות – לטובה, כמובן – את המראה של מרכז הגוף. זהו הליך כירורגי מקיף שכולל הסרת עודפי עור באזור הבטן והגב התחתון, חיזוק שרירים בדפנות הבטן, ופעולות שונות גם בצידי הירך. בהתאם גם אזור הישבן מושפע מהניתוח, ולכן מומלץ לקחת גם אותו בחשבון ולהקדיש לו את תשומת הלב המתאימה.

בפרט כדאי לבצע הרמת ישבן, וכך ליצור הרמוניה מוצלחת בין החלק האחורי לחלק הקדמי של מרכז הגוף ובעצם מראה אטרקטיבי במיוחד. סיבה טובה נוספת לכלול במתיחת הבטן גם הרמת הישבן היא שממילא כבר מתבצע ניתוח, ולאחריו תהיה תקופת החלמה מסוימת, כך שכדאי לנצל זאת לטובת שינוי מקיף (שאינו מאריך את פרק הזמן הנדרש עד לחזרה לשגרה ולא הופך את ההתאוששות למורכבת יותר).

איך מתבצעת הרמת ישבן במסגרת מתיחת בטן?

יש 2 דרכים אפשריות לבצע הרמת ישבן כחלק ממתיחת בטן:

  1. שומן עצמי – בחלק גדול מהמקרים מתיחת הבטן כוללת גם שאיבת שומן – מהמותניים, מהצד החיצוני של הירכיים וממקומות נוספים. ניתן לנצל שומן זה לטובת מילוי הישבן ובכך להקנות לו מראה מורם יותר. היתרון העיקרי הוא שהשומן "מוכר" לגוף כך שאין סכנת דחייה. תכנון השתלת שומן עצמי בישבן לצורך הרמתו מחייב ניסיון רב משום שחלק מהשומן נספג בגוף ולא בא לידי ביטוי.
  2. הסרת רקמות עור עודפות ועיצוב מחדש – דרך שלישית לבצע הרמת ישבן כחלק ממתיחת בטן, להסיר את עודפי העור מחלקו העליון ולעצבו. פעולה זו מותירה צלקת מעל לקו הישבן. 

התאמה אישית מושלמת לכל מטופלת ומטופל

גם מתיחת בטן באופן כללי וגם הרמת ישבן כחלק ממתיחה זו מחייבים תשומת לב מלאה לכל פרט ופרט – כך שהניתוח יניב מקסימום תועלת. תכנון מדויק מאפשר לבצע שינוי מקיף ולהגשים כל חלום כמעט, ולעשות זאת עם מינימום פעולות כירורגיות הכרחי. התאמה מושלמת לכל מטופל ומטופלת מבוססת על ניסיון רב ובקיאות מקצועית מעמיקה, ולכן חשוב להגיע לכירורגית פלסטית שמצוידת בשני אלה וגם בתפישה אסתטית חדה.

עוד כדאי לדעת שלאחר ניתוח הרמת ישבן כחלק ממתיחת בטן המטופלים נשארים להשגחה לשמך הלילה ולמחרת משתחררים הבייתה. ההחלמה אורכת כשבועיים-שלושה, והמראה החדש ומעורר ההתפעלות מושלם תוך חצי שנה עד שנה. 

אולי יעניין אותך גם: