פיסול פנים עם חומרי מילוי - ד"ר טלי פרידמן

פיסול פנים עם חומרי מילוי

פנים הן ללא ספק החלק החשוף, המייחד והאישי ביותר של כל אדם. שינויים במבנה הפנים לא פוסחים על אף אחד, ונמשכים למעשה כל חיינו. קמטי הבעה מופעים בפנים בגיל יחסית צעיר, כבר בגילאי העשרים מתחילים להופיע באזור המצח, כקווים לרוחב המצח, בין הגבות, או בצידי העיניים בעת חיוך. בהמשך קמטים בצידי הפה מתחילים להופיע באופן קבוע ומתחילות צניחות עדינות של רקמת הלחי, השוברות את קו הלסת ותורמות להעמקת הקמטים בצידי הפה והאף.

שינויים עדינים אלו יכולים וצריכים להיות מטופלים כבר בגיל צעיר יחסית, מוטב בעת הופעתם, באמצעות שיטות טיפוליות פשוטות ובטוחות המבוצעות במרפאה של  ד"ר מוני פרידמן. 

באמצעות הזרקת בוטוקס, המחליש את פעילות שרירי המצח והשרירים בצידי העיניים, ניתן לעדן או אף למנוע את הופעת קמטי ההבעה שצוינו קודם. הבוטוקס יכול אף להאט את הזדקנות הצוואר, באמצעות החלשת השרירים הקוויים במרכז הצוואר, הבולטים בעת דיבור. בשל השפעתו הזמנית, מומלץ לחדש הזרקת בוטוקס כל ארבעה חודשים בשנה הראשונה וכל שישה חודשים בהמשך.

חומצה היאלורונית

חומרי מילוי מסוג חומצה היאלורונית הפכו לפופולאריים לא פחות מהבוטוקס ויעילותם מגוונת ורבה. מדובר בחומר הנמצא בתוך העור שלנו, הוא סופח מים ונותן נפח, בין אם נמצא בעור באופן טבעי או באם הוזרק פנימה כטיפול אסתטי. באמצעות חומר המילוי ניתן להעלים קמטים קטנים כגדולים בפנים, להשיב נפחים או ליצור עצמות לחיים או סנטר.

האינדיקציות האסתטיות רבות ומגוונות ומטרתם לטפל בתהליכי הזדקנות של העור והפנים כמכלול, ואף להאט את צניחת הפנים אם מתחילים מספיק מוקדם.
בשנים האחרונות הפכו לפופולאריים החוטים המוזרקים לתוך הפנים. מדובר בחוטים העשויים מחומרים נספגים הנעלמים עם הזמן. קיימים מספר סוגי חוטים והם משמשים כאמצעי למיצוק העור ועיבויו מחד ואף כאמצעי זמני להרמת אזורים שצנחו כטיפול מרפאתי שאינו ניתוחי מאידך, בהתאם לסוג החוט ומרכיביו.

טיפולים להצערת העור באמצעות פילינג כימי או לייזר הנם פופולאריים במדינה שטופת שמש כמו שלנו. החשיפה הממושכת לשמש מאיצה תהליכי הזדקנות של העור, הבאים לידי ביטוי כקמטוטים, ופגמנטציות. הסרת השכבה החיצונית הפגועה של העור מסייעת על כן בהצערתו.

מגוון הטיפולים האפשריים רחב ואלו מותאמים על פי סוג הבעיה האסתטית, שאיפות המטופלת ונסיון המטפל, כאשר לעיתים הקרובות נמליץ על שלוב בין פילינג להחזרת לחות ונפח לעור. הפילינגים השונים נבדלים בעומקיהם, בטכניקה המבוצעת ובקצב ההחלמה ויוצגו בהרחבה למטופלת בעת הייעוץ.

ליווי אישי

ד"ר מוני פרידמן מקפיד על מתן יחס אישי וליווי צמוד לכל מטופל במהלך תהליך הטיפול. לאחר הטיפול, ד"ר מוני פרידמן זמין לכל שאלה, על מנת שהליך ההחלמה יעבור בצורה בטוחה, קלה ונעימה.
בהצלחה!