הזרקת שומן לפנים

עם השנים, עור הפנים שלנו נתון לשינויים רבים. בשל התקדמות הגיל ותהליכי התבגרות טבעיים, העור הופך לרפוי יותר ופחות מוצק. עקב כך השומן בפנים מתדלדל, משנה את מיקומו וצונח מטה. העור מאבד מהאלסטיות שלו ולא נראה חיוני וקורן כבעבר. אם את מעוניינת להשיב לעור הפנים שלך את הברק שהיה לו בעבר ולקבל אפקט של הצערת העור, המשיכי לקרוא כי הטיפול הזה הוא בדיוק בשבילך. הזרקת שומן לפנים יכולה להחיות את העור. היא מעניקה מראה צעיר, רענן וחינני הרבה יותר, כך שהתוצאה נשמרת לאורך זמן. השומן הוא חומר טבעי וההשתלה שלו בפנים מייצרת מראה טבעי ומרשים. לאחר שהשומן נקלט בפנים, הוא צפוי להישאר ברקמה למשך שנים רבות. זהו גם אחד היתרונות הבולטים ביותר שלו. כאלטרנטיבה לטיפולים כמו ניתוח הרמת גבות, או מתיחת פנים וצוואר, ניתן לשקול את טיפול הזרקת השומן לפנים. אז כיצד הוא מתבצע? ולמי הוא מתאים?

כיצד מתבצע טיפול הזרקת שומן לפנים?

את השומן שמצוי בעודפים בלתי רצויים באזורים כמו הבטן, הירכיים, המותניים וכדומה, שואבים ומזריקים לאזורים אחרים בהם הוא רצוי. איזורים אלו יכולים להיות שפתיים, לחיים, שקעים תחת העור ועוד. הפרוצדורה המתקדמת הזו מעניקה פתרון אידאלי – כשהיא מורידה את הנפח מאזורים מסוימים בגוף ומשיבה אותו לאחרים. את השומן שנשאב מעבירים סינון, ריכוז והשבחה. הוא כולל גם תאי גזע שמשפרים את מרקם עור הפנים ואת איכותו. ניתן להזריק שומן במטרה למלא את דלדול השומן בפנים אשר מתרחש עם הגיל, ולהפחית את כמות הקמטים בפנים. השומן ממלא את הפנים ומקנה להן מראה קורן וחיוני. בנוסף לכך, שומן המוזרק לפנים משפר את איכות העור. התאים מתחברים באופן מדויק ומאפשרים לעור להתחדש יותר בקלות.

למי הטיפול הזה מתאים?

כמו הרבה טיפולים אסתטיים אחרים, הזרקת שומן לפנים יכולה להתאים לכל אחד שמעוניין לחדש את מראה הפנים שלו וליהנות ממראה צעיר ורענן הרבה יותר. בין הסיבות השכיחות ביותר לצורך בטיפול הפופולרי הזה, ניתן למנות את טיפולי מילוי שקעים מתחת לעיניים, מילוי קמטי הצחוק בצדי הפה וקמטי הזעף במצח, הרמת עצמות הלחיים, הדגשת קווי המתאר של הלסת והסנטר, מילוי ועיבוי של שפתיים דקות, טיפול בצלקות בפנים ובגוף, ועוד סיבות רבות. הפגמים האלו ניתנים לשיפור באמצעות הזרקת שומן לפנים. הטיפול הוא הליך קוסמטי שנועד למלא קמטים ולהשיב נפח לעור הפנים. הוא מתבצע בטכניקה טבעית שבמהלכה שומן עודף נאסף מאזורים שונים בגוף. לאחר מכן הוא מועבר בעדינות אל האזורים הזקוקים לנפח. כאשר השומן מוזרק לכל הפנים ניתן להצעיר את מראה הפנים הכללי. הטיפול אידאלי עבור אנשים המעוניינים לקבל מראה צעיר ועור רענן ומחודש. 

למה ניתן לצפות לאחר טיפול הזרקת שומן לפנים? 

השומן אשר מוזרק לפנים הוא חומר טבעי שנלקח מהגוף. בשל סיבה זו, טיפול הזרקת שומן לפנים מפחית את הסיכון לתגובה אלרגית ולדחייה של החומר באופן משמעותי. הקנולות דרכן מוזרק השומן העצמי לפנים הן דקיקות מאוד והחתכים המבוצעים כדי להחדיר אותן לעור הפנים זעירים. בנוסף, הם ממוקמים בנקודות נסתרות מן העין ככל שניתן. טיפול הצערת פנים בהזרקת שומן לפנים לא משאיר צלקות והתוצאות שלו נשמרות לאורך זמן רב. בעזרת השומן ניתן לעבות שפתיים, לעצב עצמות לחיים, סנטר ואחרים. כמו כן, ניתן להוסיף שומן באופן כללי במטרה להפחית קמטים. השומן מחייה את העור ומעניק לו מראה צעיר ורענן יותר.