באלאנסר (Ballancer) הוא מכשיר משוכלל שמשפר במידה ניכרת את התחושה הכללית, עובד על הרפיית שרירים כואבים, שיפור זרימת הדם והזנת רקמות יעילה יותר, וכן ניקוז לימפטי שמסייע במקרים של הצטברויות נוזלים (למשל אחרי ניתוח/טיסה). בעמוד זה תמצאו מידע מקיף אודות המכשיר, הטיפול באמצעותו והאפשרויות השונות שהוא מקנה.

האזורים שבהם ניתן לטפל באמצעות מכשיר באלאנסר

הטיפול במכשיר ה-Ballancer מתאים למגוון רחב של אזורים בגוף – כל האזורים שבין כפות הרגליים לבין החזה.

בהתאם השימוש במכשיר זה מומלץ לכל מי שסובל משרירים תפוסים, ולכן השימוש בו מתאים גם לספורטאים וספורטאיות אחרי פעילות גופנית משמעותית, בין אם במסגרת מקצוענית ובין אם באופן חובבני. 

אופן הטיפול עם באלאנסר

על-מנת ליהנות מכל התועלות של מכשיר הבאלאנסר, המטופלים לובשים חליפה מיוחדת שמורכב מ-24 תאים. לאורך הטיפול התאים מתנפחים, ובדרך זו מעסים אזורים שונים בגוף. עוד פעולה שמתבצעת בזכות הלחץ המבוקר והמדויק של החליפה היא סירקולציה של מערכת הדם וסחיטת נוזלים כלואים מתוך מערכת הלימפה (כך שהם ייצאו מהגוף דרך השתן).

טיפול בבאלאנסר נמשך 50 דקות. חשוב להדגיש שהמטופלים מדווחים על תחושות נעימות למדי תוך כדי הטיפול, כמו בעיסוי. לאחר שהטיפול מסתיים ניתן לחזור לשגרה רגילה באופן מידי. 

טיפול בטוח לחלוטין

טיפול באמצעות מכשיר באלנאסר הוא הליך בטוח שאין צורך בהיערכות מיוחדת לקראתו. המכשיר כולל מנגנוני בקרה ו-ויסות, ובנוסף תוכנית הטיפול מותאמת למאפיינים הספציפיים של המטופל או המטופלת ולמטרות שלהם. עוד כדאי לדעת שפרט למקרים מיוחדים כל מי שעברו את גיל 18 יכולים ליהנות מיתרונות הבאלאנסר. המצבים שבהם הטיפול לא מומלץ הם הריון והנקה, אפילפסיה, סוכרת שאינה מאוזנת, אסתמה וגם כשבגוף ישנו קוצב לב או שתל מתכת לא ניתן להשתמש ב-Ballancer.

היתרונות של טיפול באמצעות Ballancer

טיפול עם באלאנסר מתאפיין במספר יתרונות משמעותיים. ראשית, מגוון התועלות: הפגת כאבים בשרירים, גם קיצור זמן הריפוי אחרי פציעת ספורט, גם סילוק רעלים ופסולת נוספת מהגוף, גם ניקוז לימפטי עמוק שמפחית בצקות, גם שיפור ניכר של זרימת הדם (כולל פירוק הידבקויות) – וגם מסאז' מפנק.

אין צורך בפינוי זמן לצורך החלמה אחרי הטיפול, ולמעשה גם אין צורך בהיערכות מיוחדת לקראתו. היתרון השלישי הוא הבטיחות.

על-מנת להגיע לתוצאות המיטביות האפשריות מומלצת בדרך כלל סדרה של 10 מפגשים, כשהתדירות האופטימלית היא פעמיים בשבוע.

דגש חשוב נוסף בדרך לשיפור מקסימלי הוא תכנון מדויק של תהליך הטיפול – ובנקודה זו נכנסת לתמונה הבקיאות המקצועית של הכירורגית הפלסטית שמאבחנת את המצב הקיים, מקשיבה למטופל או למטופלת ומבינה מהו השינוי המבוקש. השילוב בין הטכנולוגיה שבבסיס הבאלאנסר לידע של הכירורגית מבטיח תועלת גבוהה במיוחד מכל הליך טיפול.