ניתוחים פלסטיים הם בחירה – כל אחת יודעת שאם משהו פיזי בגוף או בפנים שלה מפריע לה, קיים היום את הכלים לתקן ולעצב מחדש. כיום, אין שום סיבה לאף אדם להתהלך בגוף שהוא אינו מרגיש בו בנוח, הדרכים לשינוי רבות אך הן תמיד מתחילות בבחירה אישית, ששייכת אך ורק לאותו אדם הרוצה בכך. לכן, אם את אחרי הריון את חייבת להכיר את ניתוח המאמי מייקאובר.

בעידן של היום נשים רבות בוחרות לשפר את מראה גופן על ידי ניתוחים פלסטיים והזרקות למיניהן. גוף כל אישה שייך רק לה ולכן יש לה את הזכות לעצב אותה כרצונה והאפשרויות הן רבות. יש הרבה טיפולים וניתוחים פופולאריים שיכולים להביא לתוצאות מדהימות ולשינוי אמיתי אצל כל אחת שרוצה בכך. ובאופן ספציפי, שינויים בגוף לאחר לידות יכולים להיות מטופלים באמצעות ניתוח המאמי מייקאובר.

הניתוח הזה משלב טיפול במספר אזורים , במיוחד בטן וחזה. ככל שיותר אזורים מטופלים כך השינוי גדול יותר.

מה כולל טיפול המאמי מייקאובר?

הגישה הניתוחית הזו מטפלת במספר אזורים בו זמנית, אזורים אשר התקלקלו לאחר ההריונות והלידות. ניתן לבצע מתיחת בטן, מתיחת בטן מיני, מתיחת בטן קלאסית או אפילו מתיחת בטן היקפית. בנוסף, מדובר על ניתוח אסתטי בחזה כמו הרמה הגדלה או הקטנה. לקינוח ישנה אפשרות להוסיף שאיבות שומן לפי הצורך.

באיזו בעיה מטפל בעיקר המאמי מייקאובר?

חלק מהנשים לאחר הריון סובלות מסימני ההיריון וכן מסימני הגיל שמופיעים בערך באותה התקופה. אותם שרירים שאחראיים על מראה אסוף ומחוטב משתחררים ומגיעים למצב רפיון או נפיחות. גם החזה יכול להפוך לנפול ועודפי עור לא מוכרים יכולים להופיע – את כל הבעיות האלו ועוד בא טיפול המאמי מייקאובר לפתור. הטיפול המשולש והאיכותי יעשה לכם סדר בגוף ובנפש ויאסוף אתכן מחדש. הטיפול פותר ועוזר גם לסימני המתיחה ולקמטים כך שתהיו מסודרות, מכל הכיוונים.

מי מבצע את הניתוח?

אחת השאלות הכי חשובות שאתם צריכים לשאול ולוודא לפני כל ניתוח, בכל מקום ובכל זמן – הוא מי המנתח ומה הוא המקום בו אני הולך לעבור את ההליך הטיפולי. המרכז הבינלאומי לעיצוב הגוף והפנים מתמחה בפתרונות כירורגיים ואסתטיים מקיפים, אותן תתפור ד"ר פרידמן בדיוק לרצונות, לחלומות ולמידות הגוף של כל מטופלת.

המרכז הוקם ומנוהל על ידי ד"ר טלי פרידמן. ד"ר פרידמן הינה כירורגית פלסטית בכירה אשר התמחתה בניתוחים לעיצוב הגוף בפיצבורג ארה"ב ובהמשך הובילה תחום זה בארץ משך שנים רבות ועד היום.

אחת ההתמחויות הגדולות והמרכזיות של ד"ר טלי פרידמן הוא ניתוח המאמי מייקאובר שאותו למעשה הייתה הראשונה לפתח בארץ.

האם הניתוח וההליך כולו נחשב לבטוח?

ניתוח מאמי מייקאובר

ונחשב לבטוח מאוד אשר הסיבוכים בו הם נדירים. אחת ההמלצות המרכזיות בשביל להימנע מסיבוכים היא להקשיב להנחיות המלאות של הרופאה. ד"ר טלי פרידמן מקפידה על יחס אישי, הדרכה וליווי של כל מטופלת ומטופלת משלב ההחלטה, דרך ההליך עצמו ועד תום תקופת ההחלמה.

מה הוא זמן ההחלמה הממוצע מהליך המאמי מייקאובר?

הניתוח אמנם מבוצע בהרדמה כללית, אך זמן ההחלמה המלא אשר בסיומו תוכלו לחזור כבר לפעילות מלאה הכוללת פעילות גופנית רגילה עומד על כ-חודש. כבר לאחר פרק זמן של כ-שבועיים יכולה המטופלת לחזור לנהיגה ולפעילות משרדית ולשגרת בית חלקית.

האם ההליך כואב?

הניתוח אינו נחשב לכואב במיוחד. זאת הודות לפיתוחים רפואיים חדשים מהשנים האחרונות, שהצליחו להפחית את רמת הכאב במהלך הניתוח, כמו גם אלחוש מקומי יעיל שניתן ב-48 השעות הראשונות בהן מורגשים עיקר הכאבים.

כמה נפוץ ההליך בארץ ובעולם?

ההליך נחשב לנפוץ ומקובל מאוד ברחבי העולם ובעיקר בארצות הברית, שם קיימת עליה של מאות אחוזים בניתוח זה בעשורים האחרונים. בארץ ד"ר פרידמן מבצעת ניתוח זה מעל עשור בהצלחה רבה.

האם ניתן להיכנס להריון לאחר ההליך?

כן. ההליך אינו מונע כניסה להריון בעתיד בשום צורה. עם זאת כדאי לדעת שכניסה להריון נוסף, לאחר השלמת ההליך הטיפולי, עלולה לפגוע בתוצאות הניתוח והטיפול ככללותו.

לסיכום – לכל אמא ואישה מגיע מייקאובר, מאמי מייקאובר

קודם כל מגיע לכן, מגיע לנו. הריונות הן דבר נפלא ומבורך שמעניק לנו את המתנות הכי גדולות שהחיים יכולים להביא לנו, אין בכך שום ספק. ועם זאת, כל אישה רוצה להיראות במיטבה ולהרגיש בנח בתוך הגוף שלה. גם לך מגיעה האפשרות לבחור האם נוח לך מספיק איך שאת. מעבר אם את רוצה לשמוע עוד פרטים על הטיפול שיהפוך את הגוף שלך לאחד שתמיד רצית שיהיה לך, או לפחות לזה שהיה לך לפני כל ההריונות.