מנתחת פלסטית היא אשת מקצוע שמשלבת מיומנות טכנית עם השפעה משמעותית על חיי בני אדם. מנתחת פלסטית מומלצת היא מי שמתאפיינת ביכולות גבוהות גם בהיבט הטכני, גם מבחינת הובלת תהליך משנה חיים ורגיש מאוד בהצלחה מרבית וגם באספקטים האסתטיים – ללא טביעת עין חדה ומדויקת קשה עד בלתי אפשרי לתכנן הליך כירורגי פלסטי שיניב את התוצאות המבוקשות.

תהליך ההכשרה של מנתחת פלסטית מומלצת

מנתחת פלסטית מומלצת בתל אביב היא מי שעברה תהליך הכשרה מקיף ומעמיק. הבסיס הוא כמובן לימודי רפואה, ורצוי מאוד שהם יתקיימו באוניברסיטה שידועה ברמת הלימודים הגבוהה שבה. השלב הבא הוא התמחות בכירורגיה פלסטית. כדאי לדעת שמדובר בהתמחות ממושכת שאורכת לא פחות משש וחצי שנים, שבמהלכן מפותחת המיומנות הנדרשת ונצבר ניסיון רלוונטי.

אבל גם אחרי השנים הרבות הנ”ל, על-מנת להבטיח לכל מטופל ומטופלת מקסימום תועלת, כך שההשקעה הנדרשת בהליך הכירורגי המורכב תהיה משתלמת באמת, יש צורך בהמשך הכשרה. מנתחת פלסטית מחויבת למצוינות תעבור עוד הכשרות ובפרט התמחות על בנושא ספציפי. דוגמה טובה היא תחום עיצוב הגוף אחרי ירידה משמעותית במשקל – נשים רבות וגם גברים רבים מבקשים להשלים דיאטה מוצלחת במיוחד או ניתוח בריאטרי באמצעות ניתוח פלסטי מתאים, וכדי לספק להם את המענה הטוב ביותר האפשרי, נדרש ידע ספציפי מאוד. כמו כן חובה להכיר את כל הטכנולוגיות החדשניות בתחום ואת כל הדגמים המתקדמים של המכשירים שבעזרתם ניתן לעצב את הגוף.

ההיבט האסתטי בעבודתה של מנתחת פלסטית בתל אביב

המפתח השני לאיכות עבודתה של מנתחת פלסטית מומלצת בתל אביב, ובעצם מה שהופך מנתחת פלסטית למומלצת ע”י מי שנהנה או נהנית משינוי משמעותי לטובה בחיים בזכותה, הוא תפישה אסתטית מגובשת, מדויקת ועכשווית.

תפישה אסתטית וטביעת עין מדויקת הן במידה רבה יכולות מולדות, אבל כדאי לשכלל אותן לאורך השנים. כמו כן חשוב להיות עם האצבע על הדופק, שכן אידאל היופי משתנה באופן קבוע. כך למשל בתחום הגדלות החזה בעבר היה ביקוש נרחב לשתלים גדולים במיוחד ואילו בשנים האחרונות ההעדפה היא לפרופורציות נכונות ולהרמוניה של השדיים החדשים עם הגוף.

תפישה אסתטית נכונה גם מאפשרת למנתחת פלסטית להביא לידי ביטוי את היושרה המקצועית שלה, וזאת בשתי דרכים: ראשית, לבחון עבור כל מטופל או מטופלת עד כמה הם באמת זקוקים לניתוח פלסטי, ובמידה שזהו לא הפתרון הנכון עבורם להמליץ להם על פעולות אחרות. ושנית, אם ההמלצה היא כן לעבור הליך כירורגי, לעזור להם ליצור ציפיות ריאליות.

המענה החיוני גם לכל קושי רגשי לפני ואחרי ניתוח פלסטי

מנתחת פלסטית מומלצת בתל אביב נדרשת כאמור לספק למנותחים ולמנותחות גם ליווי רגשי ותמיכה בעת הצורך.

חשוב להבין כי בסופו של דבר כל הליך כירורגי למטרות אסתטיות נובע מצורך נפשי. בנוסף לפני הניתוח ישנם חששות טבעיים, וגם לאחר השלמת הפעולה בהצלחה עדיין ייתכנו קשיים – מול המשפחה, מול הסביבה הקרובה יותר ופחות וגם בין האדם לבין עצמו במהלך ההסתגלות למציאות החדשה (גם אם ברור שהיא טובה יותר עבורו). בהתאם ליווי צמוד לאורך כל הדרך, מקסימום תשומת לב לכל ניואנס, קשב רגיש ויכולת להעצים את המטופלים גם מבחינה רגשית הם נכסים יקרי ערך – שתורמים רבות להפיכתה של מנתחת פלסטית בתל אביב למומלצת.

אולי יעניין אתכם גם: