ניתוח עפעפיים הוא אחד הניתוחים הכי מבוקשים, שכיחים ומוכרים בעולמות האסתטיקה. יש לכך בהחלט כמה סיבות טובות מאוד – הרווח הוא גם רפואי מחד וגם אסתטי מאידך, התוצאות לרוב טובות מאוד, כאלו שגם מקלות על אזור העיניים וגם מתקנות את צניחת העפעפיים בצורה אסתטית וללא סימנים. הנה כל מה שרציתם לדעת על ניתוח עפעפיים, כולל המלצות אמיתיות.

מה זה צניחת עפעפיים ולמה זה קורה?

כשגופנו מתבגר השנים מתחילות באופן טבעי לתת את אותותיהן. חלקים ואיברים רבים בגופנו עוברים שינויים ונראים אחרת מהצורה בה הם היו נראים, כשהיינו צעירים יותר.

אחד האזורים שמשפיעים ביותר על נראות הפנים שלנו הוא אזור העיניים וארובות העיניים. העור באזור זה מאבד מן הגמישות שלו וקמטים מתחילים להופיע, לפעמים מצטרפים אליהם גם שקיות לא מחמיאות. מלבד השנים והגיל ישנם גורמים נוספים לתופעה וביניהם – עודפי שומן ועור, גנטיקה, עישון לאורך שנים ועוד.

ניתוח עפעפיים

מה הוא ניתוח עפעפיים?

ישנם 2 סוגים של ניתוחי עפעפיים:

ניתוח הרמת עפעפיים עליונים – טיפול אשר במהלכו מבצע המטפל חתך אשר דרכו הוא מסיר את עודפי השומן, עודפי העור ואת שקיות השומן. כירורגית פלסטית בכירה ומנוסה, תדע לבצע את החתך העדין בדיוק בקפל הטבעי של העין, כך שבתום הניתוח הצלקת הניתוחית כמעט ואינה נראית כלל ולאחר מספר שנים, היא מתבהרת ונעלמת כמעט לחלוטין.

ניתוח הרמת עפעפיים תחתונים – טיפול אשר יכול להיערך באחת משתי הגישות הבאות: בגישה הראשונה מבצע המטפל חתך חיצוני באזור שמתחת לריסים אשר דרכו מסיר המטפל את עודפי השומן והעור. בגישה השנייה והמקובלת יותר, מוסרות שקיות השומן דרך החלק הפנימי של העפעף. מכיוון שבגישה זו אינו מתבצע חתך, אין גם צורך בתפרים.

לאחר ניתוח עפעפיים

כבר כמספר שעות לאחר הניתוח, משוחרר המטופל לביתו. בבית, יש צורך להניח רטיות קרות על אזור העיניים על מנת להקל על הכאב ולהוריד את הנפיחות. בנוסף, יש ליטול אנטיביוטיקה ולטפטף טיפות עיניים למשך שבוע שלאחריו, ניתן להוריד את התפרים במידת הצורך ולחזור לשגרה בצורה מלאה.

לסיכום – אל תוותרו על עצמכם

מגיע לנו, לגוף ולפנים שלנו את הטוב ביותר. כשאנו הולכים לעשות טיפול אסתטי או רפואי, אנחנו מעניקים לעצמינו מתנה נפלאה. לכן כשאתם רוצים לקבל ייעוץ, ליצור קשר, לקבל אבחון וכמובן – לעשות את הטיפול שירים לכם את הדימוי העצמי ואת מצב הרוח לעננים, אתם כבר יודעות למי ולאן לפנות – המרכז הבינלאומי לעיצוב הגוף והפנים בראשות ד"ר טלי פרידמן.