בעבר לפני שנים לא רבות, פיסול פנים היה תחום מורכב, קשה ויחסית מסוכן. שעות על גבי מיטת הניתוחים ואחרי כל זה, התוצאות לא תמיד היו מדויקות וגם נראו טבעיות. אך מאז ועד היום המצב השתנה תודות לשיפורים משמעותיים וחומרים חדשים שהגיחו לחיינו. במאמר הבא נענה על השאלה שמעסיקה לא מעט נשים – מה הוא פיסול פנים ללא ניתוח?

הפנים שלנו חשובות לנו – לכל אחד ואחת מאיתנו ועל כך אין ויכוח. אך לפנים שלנו יש הרבה יותר תפקידים מאשר אלו הברורים, מכיוון שהפנים שלנו מצביעות גם על התחושות שלנו, על ההרגשה שלנו, על הביטחון העצמי שלנו ויותר מהכל, הפנים שלנו משפיעות יותר מכל אזור אחר בגוף – על הנראות החיצונית ההבעה והאסתטיקה שלנו.

מה הם הגורמים שיכולים להוביל לצורך בפיסול פנים?

לכל אחד ואחת מאיתנו יש פנים ייחודיות שאין לאף אחת אחרת. נקודה זו חשובה מפני שכל אחת יכולה לסבול משינויים ותופעות שונות בפנים שלה. הגורמים הכללים והמרכזיים שכן משותפים ומובילים בדרך כלל לרצון לגשת לטיפול פיסול פנים הם:

  • קמטי הבעה המתחילים להופיע באזורים שונים בפנים כמו למשל במצח, בין הגבות, בזמן חיוך, בצידי העיניים ועוד. קמטים אלו יכולים להופיע כבר בגיל צעיר, אפילו כבר בגילאי ה-20.
  • צניחות עדינות של רקמות הלחי מתחילות בשלב מעט מאוחר יותר מקמטי ההבעה, מפני שהם תוצאה ישירה של קמטים שהולכים וגדלים עם השנים בצידי הפה. כתוצאה מכך, קו הלסת עלול להישבר והקמטים עלולים לבלוט ולהעמיק אף יותר.

מתי בכלל יש צורך בפיסול פנים?

ישנם לא מעט גורמים ופרטים בפנים שלנו שיכולים להוביל כל אחד ואחת מאיתנו לגשת לפיסול פנים. העניין המהותי שצריך להבין הוא שלכל אחת מפריע משהו שונה ולכן, כל אחת יודעת הכי טוב על עצמה מתי היא חשה את הצורך ואת הרצון בוערים בה.

מכיוון שהפנים שלנו חשופות כל כך, שינויי תווי הפנים והקמטים שמגיעים עם הזמן – לא פוסחים על אף אחד או אחת מאיתנו. כמו שכבר הזכרנו, קמטים אלו עלולים להופיע כבר בגיל צעיר והעיתוי לטיפול בהם תלוי לגמרי בכם, אם כי ההמלצה הרפואית היא לטפל בהם מיד עם הופעתם הראשונה.

פיסול פנים ללא ניתוח - הפתרון האולטימטיבי

עם הופעתם של חומרי מילוי כמו הבוטוקס והחומצה ההיאלורונית, חיינו השתנו ללא היכר.

בוטוקס – הזרקת בוטוקס באזור הפנים מחלישה את פעילות שרירי המצח ואת השרירים שנמצאים בצידי העיניים. הזרקה של בוטוקס יכולה אף למנוע או לפחות לעדן באופן ניכר, את הופעתם של קמטי ההבעה אותם הזכרנו קודם ובתנאי שההזרקה תינתן בזמן הנכון ועל ידי רופאה מקצועית.

הזרקת בוטוקס היא ללא ספק אחת מהשיטות הכי יעילות לפיסול הפנים והתוצאות מוכחות ומדברות בעד עצמן. היתרון הגדול בטיפול כזה מעבר לתוצאות, הוא כמובן הנוחות היחסית – אין צורך באשפוז, לא בניתוח, לא בהחלמה ממושכת ולא בהליך פולשני.

חומצה היאלורונית – החומצה ההיאלורונית היא חומצה שנמצאת ברקמות הפנים שלנו באופן טבעי עוד לפני שבכלל חלמנו להזריק אותה. המטרה שלה היא אחת הן כחומר טבעי בגופינו והן כטיפול בהזרקה – להעניק נפח ולחות לעור. בעזרתה של החומצה היאלורונית ניתן להגיע לתוצאות נפלאות ומוכחות בתחום פיסול הפנים. כמו הבוטוקס, גם בהזרקה של חומצה היאלורונית תוכלו ליהנות מהיתרונות של טיפול ללא ההשלכות הניתוחיות.

בין טיפולי הפנים הנוספים האפשריים בתחום, שאותם ניתן גם לשלב עם פיסול פנים ניתן למצוא גם טיפול מזותרפיה, הסרת נגעים בלייזר ואף טיפולים מתקדמים כדוגמת – Sculptra.

פיסול פנים מקצועי עושים רק אצל מומחים

יש לא מעט סכנות בכל הנוגע לתחום ההזרקות ואנשים שאינם מוסמכים לכך, הם הסכנה הראשונה במעלה. כשאתן רוצות לגשת לכל טיפול קוסמטי או אסתטי שהוא, כדאי מאוד שתגיעו לקליניקה מוכרת שבה תוכלו למצוא רופאים מומחים ומנוסים. יש דברים שפשוט לא מתפשרים עליהם.

ד"ר טלי פרידמן הינה כירורגית פלסטית בכירה אשר ניהלה את המרפאה לעיצוב הגוף במרכז הרפואי אסף הרופא. המרכז הבינלאומי לעיצוב הגוף והפנים בראשותה של ד"ר פרידמן, הוא מקום מקצועי עם תודעת שרות גבוהה מאוד. במרפאה נמצא הציוד המתקדם ביותר לטיפות בעור הפנים והגוף ואנשי המקצוע המובילים בתחומם. בואו לפגישת יעוץ עם ד"ר פרידמן, זה יהיה צעד ראשון וחשוב בדרך לפנים בעל מראה צעיר טבעי ובריא.