כמה עולה ניתוח עיצוב זרועות

 

הזרועות אולי נתפשות אצל רוב בני האדם כאיבר פרקטי בלבד שלא משפיע על המראה החיצוני, אבל בפועל גם הן מהוות חלק מכרטיס הביקור הוויזואלי שלנו. בגלל התנועתיות הרבה שלהן הן מושכות לא מעט תשומת לב, ובנוסף בימים החמים, כלומר בחלק גדול מהשנה, הן חשופות. עודפי עור שמידלדלים להם מתחת לזרועות מתבלטים לעין ועלולים לפגוע בדימוי העצמי – גם אצל גברים וגם אצל נשים. הפתרון הוא ניתוח לעיצוב זרועות, וכמו בכל החלטה גם המחיר הוא שיקול שאי אפשר להתעלם ממנו. בעמוד זה תמצאו הסברים לגבי המרכיבים של עלות הניתוח והדרך הנכונה לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורכם.

כיצד נקבע מחיר ניתוח לעיצוב זרועות?

כמו כל ניתוח פלסטי, גם במקרה של עיצוב זרועות מחיר ההליך מורכב מהתשלום למנתח (או המנתחת, כמובן), עלות חדר הניתוח, האשפוז (אם יש בכך צורך) ועלות ההרדמה (ניתוח זה מתבצע תחת הרדמה מלאה). באופן טבעי כירורגים פלסטיים מנוסים ומבוקשים יוכלו לבקש, ולקבל, שכר גבוה יותר. גם עלות חדר הניתוח והאשפוז נקבעת בהתאם לאיכות שלהם.

מרכיב נוסף בעלות הוא היקף השינויים הדרוש. בחלק מהמקרים אפשר "רק" להסיר עודפי עור ולהדק את רקמות העור שנשארות, ואצל מטופלים אחרים נדרשת גם שאיבת שומן בהיקף מסוים כדי להבטיח מראה מחמיא באמת. בהתאם ניתן לקבל הצעת מחיר רצינית רק לאחר מפגש ייעוץ שבו נבחנים המאפיינים הספציפיים של המטופל או המטופלת.

חשוב להדגיש שלעיצוב הזרועות יש עלות לא נמוכה, אבל מצד שני התועלת שמספק הניתוח גבוהה, כך שלמי שמרגישה שהזרועות פוגמות במראה שלה ומחבלות בביטחון העצמי וביכולת למצות את החיים, כדאי כמובן להשקיע את הסכום הנדרש במימוש החלום על זרועות מוצקות ומרשימות.

האם כדאי לנסות להוזיל את עלות ההליך?

גם ניתוח פלסטי הוא הליך רפואי לכל דבר, ואפילו פולשני – כך שכדאי להפקיד אותו בידיים המיומנות והמנוסות ביותר ולא לנסות לחסוך אלף או אלפיים ש"ח. בנוסף רק רופאים מומחים לעיצוב הגוף, ובפרט לעיצוב זרועות, יכולים להבטיח – וגם לקיים – תכנון מדויק של הניתוח וביצוע מוקפד שלו, כך שהתוצאות תהיינה הטובות ביותר האפשריות.

גם בעלות חדר הניתוח לא כדאי לנסות לחסוך – תמיד רצוי לעבור ניתוח במקום שמשרה גם ביטחון מלא וגם נינוחות אמיתית.

איך לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר לגבי עיצוב זרועות?

כאמור יש לניתוח עיצוב זרועות מחיר לא נמוך, ואי אפשר להתעלם מכך. מצד שני, התועלת מההליך משפרת את איכות החיים במשך שנים רבות מאוד. כשמחלקים את הסכום שאותו יש לשלם עבור הניתוח ל-10 או 15 שנים, טווח הזמן שבו בוודאות תוכלו ליהנות מזרועות מעוצבות והדוקות, התוצאה היא בדרך כלל 100-120 ש"ח לחודש – סכום סביר ביחס לשינוי הניכר לעין של המראה החיצוני.

סיבה טובה נוספת לעבור ניתוח לעיצוב זרועות רק אצל פלסטיקאי או פלסטיקאית ותיקים ומיומנים היא שבדרך זו הסיכוי להיווצרות תופעות לוואי משמעותיות נמוך. החלמה מהירה מאפשרת לכם לחזור לשגרה מלאה, כולל עבודה, תוך זמן קצר – יתרון בלתי מבוטל גם בהיבט הכלכלי וגם באופן כללי.

אולי יעניין אותך גם