עודפי שומן ועור באזור הצוואר עלולים להקנות לנו מראה מבוגר ועייף, אך לפני שאתם מאשימים את עצמכם חושב להבין שבמקרה הזה, האשמה ממש לא מוטלת עליכם. הסיבות לכך הן בדרך כלל תורשתיות- גנטיות או עקב השמנה והרזיה משמעותית. מתיחת צוואר הכוללת את מיצוק הצוואר תוביל לרוב למראה צעיר ורענן בהרבה ולמרות שמדובר בטיפול קוסמטי ממוקד, האפקט שלו גדול ומשפיע על החזות הכללית של המטופלת. לעיתים נותן תחושה של ירידה כללית במשקל מעבר לרעננות הצוואר והפנים..

מה כולל טיפול מתיחת צוואר – פנים תחתונות?

זהו הליך כירורגי שחייב להיות מבוצע על ידי כירורגית פלסטית. על מנת להגיע לתוצאות הטובות ביותר יש להתאים את מרכיבי הפעולה למבנה הצואר העליון של המטופלת, ולתת מענה לעודף עור, כיס

מתיחת צוואר

י השומן, השמנה צוארית כללית, מצב השרירים בצוואר, מידת נפילת הפנים התחתונות ואיכות העור הכללית. הניתוח כולל הרדמה כללית ואורכו כשעתיים.

ניתן להוסיף אליו מרכיבים נוספים בחלק העליון של הפנים או באזורים אחרים בגוף לפי צרכי המטופלת ושיקול דעת המנתחת. חשוב להבדק ע"י כירורגית פלסטית בכירה אשר מתמחה בתחום, על מנת לקבל אבחון מקדים, טיפול רפואי מקצועי וכמובן על מנת להגיע – לתוצאות הטובות ביותר.

מתיחת צוואר ומיצוק הצוואר למראה צעיר: למי זה מתאים ומתי?

הטיפול למתיחת צוואר ומיצוק הצוואר למראה צעיר יכול להתאים לכל מי שמרגישה שהיא זקוקה לכך בשל כבדות חדשה בצוואר העליון ו או בקו הלסת. מטופלות רבות מגיעות לאחר טיפולים מרפאתיים באמצעות חומרי מילוי ומיצוק עור כאשר מבינות שהגיע שלב לטפל בכבדות הרקמה בצוואר העליון ובקו הלסת.

חומרי מילוי בעקרון מוסיפים נפח ולכן השימוש בהם צריך להיות מתון בחלק התחתון של הפנים וקו הלסת.

הרמת הפנים התחתונות, הקטנת נפח בצוואר עליון ומתיחה שלו הנן פעולות הנדרשות כדי לשמר על טבעיות ותווי פנים רעננים ויפים ורוב המטופלות תבחרנה בטפול ניתוחי זה כאשר הכבדות בצוואר תתחיל להפריע להן.

ההכנות לניתוח ומה חשוב לדעת

הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם ד"ר טלי פרידמן במרכז הבינלאומי לעיצוב הגוף והפנים ולקבוע פגישת ייעוץ ואבחון מקדים. הצורך בבדיקות מקדימות נוספות יקבע בהתאם לגיל המטופלת ולמצב בריאותה.

בנוסף ההמלצה היא להקפיד גם על הדברים הבאים:

  • הפסקת נטילת ויטמינים ותרופות מדללי דם לפני הטיפול (כמו אספירין למשל)
  • מניעה משתיית אלכוהול כ-48 שעות לפני הניתוח
  • מניעה מעישון כחודש לפני ואחרי הניתוח
  • שמירה על צום מלא בטווח של 8 שעות לפני הניתוח

אחרי הטיפול למתיחת צוואר – תקופת החלמה וממה כדאי להימנע?

קצב ההחלמה וזמן ההחלמה משתנים בין מטופלת למטופלת. לאחר הניתוח תשאר המטופלת להשגחה בת 24 שעות שלאחריה תשתחרר לביתה ללא חבישות מיוחדות. לאחר הניתוח עלולה להיווצר תחושה לא נעימה באזור הצוואר הכוללת נפיחות, מעט הפרשות או דימומים. אשר ישתפרו במהלך השבוע הראשון להחלמה. ניתן ורצוי ליטול משככי כאבים במידת הצורך. לרוב לאחר תקופה של כ-3 חודשים תוכלו להבחין בתוצאות המדוייקות של הניתוח וליהנות מהן שנים רבות.

מתיחת צוואר– עושים רק אצל המומחים

המרכז הבינלאומי לעיצוב הגוף והפנים הוא המקום אליו תירצו להגיע לטיפולים אסתטיים. המרכז בראשותה של ד”ר טלי פרידמן, שהינה כירורגית פלסטית בכירה ומומחית לעיצוב הגוף ופיסול הפנים, יעניק לכם יחס אישי, מקצועי ואדיב, יקשיב לרצונות ולחלומות שלכם ולשם הגשמתם – יעמיד צוות מיומן, מקצועי ואנושי שיעניק לך, לפנים ולגוף שלך מראה בריא, רענן וצעיר.