מראה הגבות משפיע באופן משמעותי על המראה הכללי של הפנים. מבנה ומנח הגבות יכול לעשות הבדל גדול הן בדימוי העצמי שלנו והן בתפיסת אחרים כלפינו. גבות צנוחות לרוב מעידות על ארשת פנים כועסת, עצובה או דואגת. עם חלוף השנים הפנים שלנו נתונות לשינויים רבים, העור הופך פחות אלסטי והשרירים נחלשים.

תופעה שכיחה של התבגרות הפנים היא צניחה של הגבות. התקדמות הטכנולוגיה בתחום הרפואה האסתטית מאפשרת לבצע הרמת גבות ללא ניתוח בהליך פשוט, מבלי הצורך בהתערבות כירורגית ופולשנית. למעשה, הדרישה להרמת גבות ללא ניתוח רק הולכת וגדלה בשנים האחרונות, בשל האפקטיביות הרבה של הטיפולים. מטופלים רבים המעוניינים לקבל מראה פנים צעיר, רענן וחיוני יותר, בוחרים דווקא בטכניקה הזו. קיימות שיטות שונות להרמת גבות ללא ניתוח, כאשר כל שיטה יכולה להתאים למטופלים אחרים ולמצבים שונים.

במאמר זה נפרט על כמה מהשיטות הפופולריות ביותר, מה ההבדל בין שיטות אלו להרמת גבות בפעולה כירורגית, ומהו ההליך הכרוך בכל שיטה.

מה ההבדל בין הרמת גבות ללא ניתוח לפעולה כירורגית?

כאשר זה נוגע להרמת גבות ללא ניתוח בהשוואה לניתוח הרמת גבות ומצח בפעולה כירורגית, ההבדלים הם רבים. כל שיטה טומנת בחובה יתרונות וחסרונות כאלו ואחרים ומתאימה למטופלים שונים. מטופלים רבים חוששים להיכנס "תחת הסכין" ומעדיפים לקבל את אפקט הרמת הגבות ללא ניתוח. הרמת גבות ללא ניתוח מתבצעת על ידי פעולה לא פולשנית המעניקה תוצאות נהדרות. על מנת שהן יישמרו לאורך זמן רב, יהיה הצורך לתחזק את התוצאות פעם בשנה-שנתיים, בהתאם להמלצתו של מומחה לרפואה אסתטית וכירורגיה פלסטית.

הרמת גבות ללא ניתוח הזרקת שומן עצמי

אז איך עושים את זה?

ובכן, אז כפי שציינו קיימות מספר שיטות שונות לביצוע הרמת גבות ללא ניתוח. השיטות מגוונות והמומחה לכירורגיה פלסטית ורפואה אסתטית יכול להתאים לכל מטופל באופן אישי את השיטה המתאימה והמדויקת ביותר עבורו. נפרט על השיטות השונות להרמת גבות ללא ניתוח:

הרמה ללא ניתוח באמצעות חוטים

בשונה מהליך ניתוחי להרמת גבות, הרמת גבות ללא ניתוח בחוטים היא למעשה הליך הנעשה בפעולה לא כירורגית ולא פולשנית, בטיפול ללא חתכים. ההליך מתבצע בשילוב עם הרדמה מקומית וכרוך בזמן ההתאוששות קצר ותופעות לוואי קלות החולפות תוך כשבוע-שבועיים. 

הרמת גבות בעזרת חומצה היאלורונית

שיטה נוספת לבצע הרמת גבות ללא ניתוח היא באמצעות שימוש בחומר המילוי הפופולרי חומצה היאלורונית. בשיטה זו המומחה המטפל מבצע הזרקה של חומצה היאלורונית באופן ממוקד לזנב הגבה. פעולה זו מסייעת להרים את הגבה, יוצרת מראה צעיר ורענן הרבה יותר ו"פותחת" את הפנים.

הרמת גבות בהזרקה של בוטוקס

כאשר טיפול הרמת גבות ללא ניתוח מתבצע באמצעות בוטוקס, מוזרקת כמות קטנה ומדויקת לאזור הספציפי הדורש הרמה. בוטוקס, או בוטולינום טוקסין, הוא רעלן המעכב את פעולתם של שרירים. בטיפול זה, הוא "מקפיא" את שרירי הגבה המושכים את הגבות כלפי מטה. בו בזמן, הוא גם כן מחזק את שרירי המצח והשרירים המרימים את הגבות כלפי מעלה. טיפול הרמת גבות ללא ניתוח באמצעות הזרקת בוטוקס מקנה למטופל מראה רענן, צעיר ואסתטי במיוחד בכל אזור העיניים, המצח והגבות.

אולי יעניין אותך גם: