יש טיפולים אסתטיים שבהם המטופלים נכנסים למרפאה ויוצאים כעבור 15-20 דקות – ויש ניתוח למתיחת הפנים. הניתוח הוא תהליך שלם, שמוביל לשינוי משמעותי במיוחד וגם ארוך טווח, ובהתאם גם העלות שלו. חשוב לי להדגיש שבנוסף לכסף, הדרך לפנים צעירות ורעננות כוללת גם תקופת החלמה וגם התמודדות רגשית. כדי שתוכלו להחליט האם מחיר השיפור באיכות החיים כדאי מבחינתכם, כדאי לקרוא את המאמר שמכיל תשובות לשאלות נפוצות: כמה משלמים בדרך כלל עבור מתיחת הפנים, האם יש הבדל בין מחיר מתיחה מלאה למחיר מיני מתיחה, מהם הפרמטרים שלפיהם נקבעת העלות, מה אפשר להשיג באמצעות ההליך הכירורגי ועוד.

1. כמה עולה מתיחת פנים?

כשמתלבטים האם לעבור מתיחת פנים מחיר ההליך הוא אחד השיקולים המשמעותיים. גם כשמדובר על שדרוג דרמטי של המראה החיצוני, ובעצם על הגשמה של חלום, אי אפשר להתעלם מהעובדה שאנחנו חיים במציאות כלכלית מורכבת שמחייבת התייחסות גם לשיקול הכספי.

טווח המחירים עבור הניתוח המלא הוא 20,000-60,000 ש”ח. הסיבה לכך שהטווח רחב מאוד היא שמדובר בטווח רחב מאוד של אפשרויות. כפי שהמחיר של מכונית יכול להיות 50,000 ש”ח אבל גם 500,000 ש”ח בהתאם לשלל פרמטרים, כך גם העלות של ההליך הכירורגי מושפעת ממספר משתנים ולכן הצעת מחיר ספציפית ניתן למסור רק לאחר היכרות אישית במפגש ייעוץ לא מחייב.

בכל מקרה על הפרמטרים שמשפיעים על מחיר הניתוח תוכלו לקרוא בפסקאות הבאות.

2. האם יש הבדל בין מחיר מיני מתיחת פנים למחיר מתיחה מלאה?

הפרמטר הראשון שמשפיע על העלות של התהליך הוא היקף השינוי המבוקש. כשמתלבטים בין מתיחת פנים מלאה לבין מיני מתיחת פנים ("מיני ליפט") מחיר הניתוח הוא לא השיקול שקובע מה לבצע אלא הרצון ליצור את המראה המחמיא ביותר האפשרי, אבל באופן טבעי ככל שהניתוח מורכב יותר וכולל פעולות רבות יותר (פירוט בהמשך) כך גם המחיר שלו יעלה.

ההבדל העיקרי בין מתיחה לבין מיני ליפט הוא שבהליך הראשון מתבצעות שאיבת שומן, הידוק מעטפת השרירים ומתיחה של העור בכל חלקי הפנים כולל הצוואר, ואילו בניתוח החלקי מתמקדים בדרך כלל בחלק התחתון של הפנים. בזכות ההיקף המצומצם של השינויים במסגרת מיני מתיחה הניתוח נמשך זמן קצר יותר וההחלמה מהירה יותר.

3. עד כמה משפיע על עלות מתיחת פנים מחיר חדר הניתוח?

גם מתיחה מלאה וגם מיני ליפט מתבצעות כמובן בחדר ניתוח משוכלל שמאפשר לספק מענה לכל התרחשות תוך כדי ההליך הכירורגי. בהתאם כשמחשבים עלות של מתיחת פנים מחיר חדר הניתוח הוא פקטור משמעותי.

כשאנחנו קונים מכונית ומנסים לחסוך, יש מרכיבים שהם לא חובה – למשל אם יש גוון מיוחד שמייקר את הקנייה, אפשר “להסתפק” גם בצבע סטנדרטי יותר – ומצד שני גם כאלה שלא כדאי להתפשר עליהם ובפרט אבזור הבטיחות. באופן דומה רצוי מאוד שהמקום שבו תנותחו יהיה איכותי וכזה שמבטיח שקט נפשי אמיתי, גם לי וגם לכם.

4. פרוצדורות נלוות להשלמת השינוי בפנים

בחלק מהמקרים כדי להגיע למראה צעיר, טבעי ומחמיא במיוחד כדאי לשדרג את ההליך הכירורגי עם תוספות שונות. בהתאם כשבוחרים לבצע מתיחת פנים מלאה וגם עבור מיני מתיחת פנים מחיר ההליך מושפע גם מהפרוצדורות הנלוות.

בין האפשרויות: פילינג להסרת כתמים וטשטוש צלקות, הרמת גבות, הרמת עפעפיים ועוד. זו גם אחת הסיבות שבגללה אני יכולה לספק הצעת מחיר למתיחת פנים רק לאחר היכרות עם האדם, הקשבה לרצונות שלו או שלה ובחירה משותפת של כל פעולה שנדרשת בדרך לשינוי המושלם.

5. איך משפיע על עלות מיני מתיחה מחיר ההרדמה?

כשמחשבים את העלות של מתיחת פנים ושל מיני מתיחת פנים, מחיר ההרדמה הוא עוד אחד מהפרמטרים שנלקחים בחשבון. בפרט יש הבדל בין הרדמה כללית לבין הרדמה מקומית.

כמובן שהבחירה האם לבצע את הניתוח תחת הרדמה מלאה או כזו שמרדימה רק את אזור הפנים מתבצעת על סמך שיקולים רפואיים, וכן לפי המאפיינים הספציפיים של המטופל או המטופלת (כשמתאפשרת בחירה בין שתי האופציות, יש כאלה שחוששים מפני הרדמה מלאה ומצד שני יש כאלה שמעדיפים לוותר לגמרי על מודעות לשינויים שמתחוללים בפנים שלהם).

כך או כך, הרדמה מלאה מחייבת נוכחות של רופא מרדים לאורך כל הניתוח, והדבר מייקר במידה מסוימת את ההליך.

6. משך האשפוז

בדרך כלל אחרי מתיחת פנים המטופלים נשארים באשפוז לצורך השגחה ותחילת החלמה עד למחרת הניתוח, כלומר כיממה. האשפוז כרוך גם הוא בתשלום למקום שבו התבצע ההליך הכירורגי ומהווה סעיף נוסף בחישוב המחיר הסופי.

7. איזה משקל לייחס למחיר מתיחת פנים?

כאמור כששוקלים אם לעבור מתיחת פנים מחיר הניתוח הוא שיקול שאי אפשר להתעלם ממנו. כמו בכל פעם שאנחנו שולפים כרטיס אשראי או פנקס צ’קים, יש גם רצון לחסוך – וזו נטייה טבעית לגמרי. מצד שני כדאי לזכור שמדובר בניתוח, וגם אם הוא נעשה מבחירה ומתאפיין באחוזי הצלחה גבוהים מאוד, רצוי לא להתפשר על המרכיבים השונים שלו.

בנוסף גם מתיחה מלאה וגם מיני מתיחת פנים הן הזדמנות חד-פעמית לשינוי משמעותי של המראה החיצוני, הדימוי העצמי והחיים באופן כללי – ובסופו של דבר המחיר נשכח ומה שנשאר הוא הפנים הצעירות, החיוניות ושובות הלב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *