הרמת-גבות-ללא-ניתוח הזרקת שומן עצמי

עולם הרפואה האסתטית הוא תחום מתקדם ביותר. נעשה בו שימוש בטכנולוגיות חדשות והוא תמיד מתפתח, בייחוד בשל הביקוש הגבוהה לטיפולים אסתטיים. אחד הטיפולים שהפכו למאוד פופולריים בשנים האחרונות, הוא הזרקת שומן עצמי. טיפול זה נחשב לבטוח במיוחד משום שהשומן המוזרק הוא בעצם שומן עצמי. השומן נלקח ממקומות מסוימים בגוף בהם יש עודף שומן, מנוקה ומסונן, ולאחר מכן מוזרק למקומות שונים בגוף או באזור הפנים. למשל, ניתן לקחת שומן עצמי מאזור הבטן התחתונה ולהזריק אותו לשדיים למילוי חלקים חסרים ויצירת מראה שופע. בניתוח זה, 2 אזורים בגוף נהנים מיתרון משמעותי ותוצאות מרשימות ביותר.

במאמר זה נסביר מהו ניתוח הזרקת שומן עצמי, מהם היתרונות שלו, למי זה מתאים ולאיזה טווח מחירים ניתן לצפות.

מהו טיפול הזרקת שומן עצמי ולמי הוא מתאים?

לראשונה נעשה שימוש בשומן עצמי לתיקון צלקת בפנים בשנת 1893 על ידי פלסטיקאי גרמני. מאז, הטכנולוגיה בתחום התקדמה משמעותית והיום זהו טיפול שכיח ביותר המתבצע בכל העולם. הזרקת שומן עצמי נחשב לטיפול בטוח ואיכותי במיוחד בתחום הרפואה האסתטית. בזמן הטיפול, הכירורג הפלסטי המומחה שואב את השומן העצמי ממקום נבחר בגופך, בו יש עודף שומן. לרוב יהיו אלו אזורים כמו בטן תחתונה, זרועות, ירכיים, ישבן, גב, ועוד. הרופא מבצע חתך זעיר באזור ממנו הוא שואב את השומן. לאחר מכן, השומן עובר תהליכים של טיהור, ניקוי וסינון. לבסוף, הוא מוזרק באמצעות קנולה דקיקה לאזורים הנבחרים בגוף או בפנים במטרה להעניק להם נפח ולעצב אותם. 

לאילו טיפולים השומן משמש?

השומן המוזרק יכול לשמש בתור חומר פיסול במקרים של עיבוי שפתיים, או בתור חומר מילוי כללי במקרים של הזרקות שומן לפנים. השומן משפר את תפקוד התאים בעור ותורם לחידוש שלו. הוא מקנה מראה חיוני, צעיר ומתוח. 

האם הטיפול בטוח?

טיפול זה נחשב לבטוח במיוחד משום שהשומן העצמי הוא חומר מילוי טבעי לחלוטין. מקורו בגוף המטופל ולכן הוא נקלט באופן נהדר. הטכניקה בה משתמשים במהלך הטיפול היא הזרקה נקודתית וטיפתית. כלומר, בכל פעם מוזרקת כמות שומן קטנטנה לכל נקודה. לעיתים יהיה צורך לחזור על הפעולה כמה פעמים ולהגיע למספר מפגשים. בסופו של דבר, התוצאה המתקבלת היא איכותית ביותר ונשמרת לאורך זמן רב. טיפול זה מתאים לאנשים המעוניינים למלא חלקים מסוימים בגופם או בפניהם, ולהפטר משומן עיקש בחלקים אחרים.

יתרונות הטיפול בהזרקות שומן עצמי

אחד היתרונות הבולטים ביותר של הזרקת שומן עצמי היא העובדה שהוא נלקח מגופם של המטופלים עצמם, בשונה מחומרי מילוי שונים אחרים. בשל כך, הסיכון לפתח תגובה אלרגית הוא נמוך ביותר וכמעט אפסי. השומן הוא חלק בלתי נפרד מהגוף של המטופל או המטופלת. הוא מסוגל להיקלט בגוף בצורה טובה מאוד משום שהגוף כבר מכיר בו. בהתאם לכך, גם התוצאה המתקבלת בסופו של דבר נראית טבעית מאוד. 

יתרון נוסף של הזרקת שומן עצמי, הוא שהשומן העצמי מחזיק מעמד למשך זמן רב במיקום החדש שלו. שומן זה לא נעלם או מתמוסס לאחר זמן מה, בשונה מחומצה היאלורונית, למשל. בשל כך, התוצאות של טיפול זה נשמרות לטווח הארוך, מה שהופך את ההשקעה למשתלמת ביותר.

המחיר של הזרקת שומן עצמי

המחירים של הזרקות שומן עצמי אינם קבועים, כמו כל טיפול בתחום הרפואה האסתטית. הם נעים בטווח מחירים די רחב. מומלץ לגשת לפגישת ייעוץ אצל כירורג פלסטי מומחה לעיצוב הגוף ופיסול הפנים.

אולי יעניין אותך גם: