מתיחת פנים

בעוד הפנים שלנו הן כרטיס הביקור שלנו בעולם, הגבות הן אלו שמשפיעות באופן ישיר על מגוון ההבעות שהפנים שלנו יוצרות. הגבות מהוות מעין מסגרת לכל הפנים, והצורה שלהן יכולה לעשות הבדל משמעותי במראה הפנים, מה שהן משדרות לעולם והתפיסה שלנו בעיניי אחרים.

עם הגיל, העור שלנו הופך לרפוי ועדין יותר. במקרים רבים, נוצר מצב של צניחת הגבות והמצח כלפי מטה. השרירים באזור נחלשים עם הזמן, מיקום הגבה משתנה ויורד והשרירים האחראיים כל הרמת הגבות הופכים לפחות חזקים כמו פעם. הגבה שצנחה יוצרת עור עודף על גבי העין ועלול להתקבל מראה עייף ועצוב. במקרים של צניחת גבות קשה, יכולה גם להיווצר פגיעה בשדה הראייה. 

היום, עם התקדמות הטכנולוגיה בתחום הרפואה, ניתן לבצע הרמת גבות ללא ניתוח במגוון שיטות שונות. אילו שיטות קיימות היום, ומה היא השיטה הטובה ביותר עבורך? כל התשובות כבר כאן.

הרמת גבות ללא ניתוח בחומצה היאלורונית

החומצה ההיאלורונית הפכה בשנים האחרונות לאחד מחומרי המילוי הנפוצים ביותר בטיפולי פנים. אחת השיטות הפופולריות של הרמת גבות ללא ניתוח, היא באמצעות הזרקה של חומצה היאלורונית לקצה של הגבה בעזרת מחט מיוחדת (מחט קנולה). הליך זה מרים את הגבה ויוצר אפקט מדויק של גבה מורמת עם עור צעיר והדוק לצד מראה אסתטי במיוחד סביב העיניים. בנוסף לכך, כדאי לדעת שהרמת גבות ללא ניתוח בחומצה היאלורונית נחשב להליך בטוח ביותר, משום שחומצה היאלורונית היא חומר המצוי בגופנו באופן טבעי. הטיפול נעשה כמעט ללא כאב וללא פגיעה ברקמות הרכות בפנים.

הרמת גבות ללא ניתוח באמצעות בוטוקס 

טיפול בוטוקס ידוע בכך שהוא הוא מעכב את הפעולה של השרירים שמושכים את הגבות לכיוון מטה. באותו זמן, הוא גם מחזק את שרירי המצח. על ידי כך, הבוטוקס מצליח להעניק לשרירים שמעלים את הגבות כלפי מעלה יתרון משמעותי. טיפול הרמת גבות ללא ניתוח באמצעות בוטוקס נעשה על ידי הזרקה של כמות קטנה ומדויקת לאזור הספציפי שיש צורך להרים. הטיפול מקנה למטופל מראה אסתטי, צעיר וערני יותר באזור העיניים, המצח והגבות.

עם זאת, חשוב לזכור שהזרקה של בוטוקס עוזרת להרים את הגבה במידה קטנה יחסית. כלומר, הוא מרים את הגבה במספר מועט של מילימטרים בלבד. במקרים קשים של צניחת גבות ועפעפיים, סוג טיפול זה יכול להתאים פחות. הרמת גבות ללא ניתוח בעזרת בוטוקס היא שיטת הטיפול המתאימה ביותר עבור אלו הסובלים מצניחה מועטה יחסית של הגבות.

הרמת גבות ללא ניתוח בעזרת חוטים

בשיטה זו נעזרים בחוטים דקיקים ונספגים. חוטים אלו מוחדרים לפנים במקומות מדויקים בהם נדרש למתוח את העור. לאחר שהוכנסו לנקודות המתאימות שנבחרו מראש, הרופא מותח בעזרתם את העור לאחור. החוטים בעצם מושכים את הרקמות עליהן הגבות עצמן מונחות. לבסוף, מתקבלת תוצאה מרשימה של מראה טבעי ואסתטי. העור מתחזק משמעותית והקמטים באזור מטשטשים כבר באופן מידי לאחר הטיפול. הרמת גבות ללא ניתוח בעזרת חוטים היא הליך כה מומלץ ופופולרי, במיוחד משום שתהליך ההחדרה של החוטים מגרה את העור לטובה ומזרז את הייצור של קולגן ואלסטין – חלבונים בעלי תפקיד עיקרי בשיפור המרקם והמראה של עור הפנים.

אולי יעניין אותך גם: