טיפולי פנים

הפנים שלנו הן כרטיס הביקור שלנו בחיים. המראה שלהן משפיע על הדימוי העצמי שלנו באופן ישיר. מראה הפנים יכול לעשות את כל ההבדל באופן בו אחרים רואים אותנו ואנו רואים את עצמנו. בזכות הרפואה האסתטית, היום ניתן לעצב ולפסל את הפנים כרצוננו ולהתאים אותן לתחושות הפנימיות שלנו. אנשים יכולים ליהנות ממראה פנים משופר בהתאם לרצון האישי שלהם, וכל זאת  ללא הצורך להיכנס "מתחת לסכין" בהתערבות כירורגית. פיסול פנים ללא ניתוח הפך לאחד ההליכים הקוסמטיים הפופולריים ביותר והוא מתבצע בקרב נשים וגברים כאחד, בכל העולם.

במאמר זה נסביר מה הוא פיסול פנים ללא ניתוח, למי זה מתאים ואילו שיטות מומלצות קיימות.

מה זה פיסול פנים ללא ניתוח?

פיסול פנים ללא ניתוח הוא הליך קוסמטי שמטרתו להחזיר נפח לפנים ולשפר את מראה הרקמות.  פיסול הפנים מתאים במיוחד לנשים ולגברים שלא סובלים מצניחה רבה מאוד של הרקמות. ההליך מיושם במגוון שירות שונות, כאשר הפופולריות ביניהן הן מתיחת פנים עם חוטים בשילוב של הזרקת חומרי מילוי. פיסול פנים ללא ניתוח מאפשר ליהנות מאפקט הליפטינג הנחשק ללא צורך בפעולה הכירורגית הנלווית להליך הניתוחי הקלאסי של מתיחת פנים. טיפולים אלו מאפשרים להפטר מעור רפוי ומדולדל, מראה של שקעים בפנים באזור הלחיים ומתחת לעיניים, ועוד. ניתן למלא חלקים מסוימים בפנים ולהעניק להם נפח, בעוד חלקים אחרים רצויים אפשר לפסל ולעצב לפי הצורך.

השיטות השונות לפיסול פנים ללא ניתוח

קיימות שיטות שונות ומגוונות לפיסול פנים ללא ניתוח. עם התקדמות הטכנולוגיה והביקוש ההולך וגדל, נוצרו יותר ויותר טיפולים קוסמטיים שמטרתם לענות על צרכים קוסמטיים שונים של המטופלים. נרחיב על כמה מהשיטות הפופולריות והמומלצות ביותר לפיסול פנים ללא ניתוח:

עיצוב לחיים ומילוי הפנים

ביכולתו של הטיפול להצעיר את מראה עור הפנים ב-5 שנים לפחות. הטיפול יוצר אפקט של מיני ליפט ומקנה לעור מראה צעיר, רענן וחיוני. בעזרתו ניתן עוזר להסתיר קמטים בצדי האף, לפסל או להדגיש את לחיים ועצמות הלחיים.

עיצוב ופיסול סנטר

פיסול פנים ללא ניתוח מאפשר לשנות את הפרופורציות בפנים לחלוטין. אנשים הסובלים מסנטר קצר מאוד ושקוע, יכולים לעבור טיפולי פיסול פנים ולקבל סנטר מעוצב שמתאים למבנה הפנים שלהם. בטיפול נעשה שימוש בחומרי מילוי והתוצאה נשמרת ליותר משנה.

מתיחת פנים בחוטים

אחד הטיפולים הפופולריים ביותר בתחום פיסול הפנים שאינו מצריך ניתוח, הוא מתיחת פנים בחוטים. החוטים ייעודיים למטרה זו ומתמוססים לאחר זמן מה. מומחה לרפואה פלסטית ואסתטית משתמש בחוטים על מנת למתוח את העור לאחור ולהקנות מראה צעיר יותר. הרמת פנים בחוטים מחדשת את ייצור האלסטין והקולגן בתוך שכבות העור עצמן. היא לא רק מותחת את העור, אלא גם משחזרת את המראה הצעיר ומעניקה יופי טבעי ורענן.

פיסול קו לסת

עם התקדמות הגיל, נוצרת החלשות במבנה הפנים. בעקבות כך, קו הלסת עלול לאבד מהמוצקות שלנו ונוצרים שקעים ובליטות בעלי מראה לא אסתטי. אנשים מסוימים גם נולדים עם מצב של קו לסת מטושטש ומעוניינים להדגיש אותו ולהקנות מסגרת לפנים. ניתן להשתמש בחומרי מילוי על מנת ליישר, לעצב ולפסל את קו הלסת התחתונה. הטיפול בעצם בונה מחדש את זווית הלסת. כך מתקבל מראה צעיר יותר וקו לסת ברור וחזק.

אולי יעניין אותך גם: